Överexalterad tjej!

Jag är så otroligt glad! År efter år har jag suktat efter att få prova det omtalade skönhets/hudvårdsmärket Soap & Glory, men eftersom det endast säljs i Storbritanien så har jag inte kunnat det! MEN.. nu är det så att jag genom Tumblr lärt känna en superfin tjej som heter Tania som bor i Storbritanien och hon är så snäll,så hon tänker skicka mig några produkter!! Kommer dö av lycka när jag får paketet :) ♥
 

Anna Vestermark

Vilka produkter ska hon skicka? Får du dem gratis eller? :D

Svar: Jag har suttit och gjort en liten lista till henne idag! En ansiktstvätt, en ansikts scrub och en duschcreme och en bodylotion än så länge! Så förhoppningsvis finns allt i butik! (hoppas hoppas) För att vara helt ärlig så vet jag inte, skulle kännas konstigt om hon bara gav mig dom utan att jag betalade någonting! Men jag ska skriva med henne ikväll & fråga hur hon tänker <3
lissielimelight.blogg.se

2012-10-23 17:10:50
http://variationofbirds.blogg.se/
Amelia Nilsson

Lyllo dig! :) ångrar att jag inte visste typ någonting om soap and glory när jag var i london i somras, för nu när jag hört mycket bra om märket så önskar jag att jag hade köpt då jag var där :P vilken tur du har som lär känna så snälla människor :)

Svar: Jaa ellehur! Det bästa av allt är att hon nu sagt att hon vill ge mig det, helt gratis. Jag behöver alltså inte betala en krona för dem :o Så himla snällt! Dock så har jag lovat att skicka henne något in return, känns så himla dumt att bara ta emot utan att hon ska få nåt för det <3
lissielimelight.blogg.se

2012-10-23 19:00:35

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback