Real techniques

Jag har varit på jakt efter nya sminkborstar länge nu, och av en händelse så snubblade jag över dessa från märket "Real techniques" som nyligen börjat säljas på Eleven.se! Har hört mycket bra om de här borstarna, och funderar starkt på att klicka hem ett sånthär borst-kit som på bilden ovan. Verkar mycket lovande! :)

Amelia Nilsson

Åh, jag har hört superbra saker om real techniques borstar på alla de engelska beauty bloggarna jag följer! Tycker definitivt du ska slå till, har funderat på att skaffa ett par åt mig själv ;)

Svar: Åh :D Ja, jag har hört mycket bra saker jag med!
lissielimelight.blogg.se

2012-09-16 22:13:33
Camilla

åh, bra tips!! detta ska checkas out! let me know om du beställer dem, skulle vara nice att höra hur dom är! :)

Svar: Det gör jag :D De är inte överdrivet dyra heller, så blir nog att slå till!
lissielimelight.blogg.se

2012-09-16 22:36:10
http://ihateyourcrew.blogg.se/
Sofie

SV: Alltså vaaa, men jag testade skicka ett nytt mail till dig nu. Annars om du inte får det heller, så får du skriva din adress i en kommenterar till mig istället, så tar jag bort den sen :) <3

Svar: Åh, det hade hamnat i skräpmappen! :o Så jag har fått det :) Svarar på det direkt!
lissielimelight.blogg.se

jennifer edström

jag har expert face brush, äääälskar den

Svar: åh, skulle verkligen vilja ha den! Var köpte du din? den verkar inte finnas på eleven :/
lissielimelight.blogg.se

2012-10-17 23:04:56
http://partietraumatic.blogg.se/
jennifer edström

här beställde jag från: http://www.iherb.com/Real-Techniques-by-Samantha-Chapman

:D

Svar: åh, tack :D
lissielimelight.blogg.se

2012-10-30 22:28:48

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback