Tumblr inspiration




E L I N F E L I C I A S

så fint!

Svar: Hihi, ja! Finns mycket inspirerande bilder på tumblr :)
lissielimelight.blogg.se

2012-09-08 12:46:32
http://elinfelicias.blogg.se
Sofie

Jag vill också ha ett sånt där sminkbord, hur fint?

SV/ Hahaha klient, fast kund låter inte mycket bättre det heller. Man skulle kunna tro att jag jobbar med något heeelt annat. Föredrar brukare som det hette förut, makes sense i alla fall :)

Jag är för snäll ibland, men det var hemskt att lämna henne helt ensam, men hon har ju anhöriga osv så det är ju verkligen inte mitt ansvar .. Och tack fina, mår redan liiite bättre idag! Kram <3

Svar: Åh, jaa! Är på jakt efter det perfekta sminkbordet, ingen lycka än så länge :p haha! Men jag SKA ha ett! ;)
lissielimelight.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback