Augusti-favoriter!


Eftersom det nyss slog över till September så kör jag på de produkterna som jag använde mest flitigt under Augusti månad. Fyra nykomlingar och en gammal goding, enjoy!
 
The Body Shop Perfume oil Madagascan vanilla flower - En uunderbar doft gömmer sig i den här lilla flaskan. Jag som är helt vanilj-frälst älskar såklart denna! Man behöver så himla lite, och ändå håller doften oerhört länge. Har dessutom fått mycket kommentarer om att jag luktat gott då jag haft på mig denna :) Ett måste för alla som älskar vanilj-dofter!
 
The Body Shop Tea tree pore minimiser - Denna hävdar att förminska synliga porer samt matta ned. Jag har bara använt den på näsan och lite ut på kinderna där jag anser mig ha större porer. Kan inte säga att jag sett någon större skillnad pormässigt, men den fräschar upp och gör huden mjuk och gör sig bra som primer!
 
NYX blush i färgen Angel - Jag gick igenom mitt smink för ett tag sedan och hittade då igen denna gamla goding som jag använde flitigt förr, och visst älskar jag den lika mycket nu! Passar superbra till min bleka hy, får perfekt rosiga kinder. Definitivt en bra vardags rouge!
 
The Body Shop Nutriganics Smoothing Mask - En superhärlig ansiktsmask med 98 % naturliga ingredienser, huden känns rengjord och len efteråt. Och den torkar inte ut eller irriterar huden som många andra ansiktsmasker kan göra! En toppenmask för min känsliga kombinationshy, men funkar nog på de flesta hudtyper.
 
Origins Super Spot Remover - En punktbehandling mot finnar som torkar ut finnen efter några dagar. Ingen mirakelprodukt som raderar finnen under natten, men absolut en bra produkt om man har lite tålamod! Använder den mot mina finnar varannan dag ungefär.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback