Tips på bra skönhetsbloggar?

Jag är på jakt efter nya skönhetsbloggar att följa. Mina favoriter just nu är bla. Viola som driver bloggen Killer Colours och Helen Torsgården! Riktigt duktiga tjejer båda två :)
 
Men vill som sagt ha fler bloggar att följa, så vore jättesnällt om ni kunde länka mig era favoriter i kommentarsfältet. På tal om det så önskar jag att ni vågade kommentera oftare. I won't bite! Blir superglad då jag faktiskt får någon kommentar :]
 
Kram på er, och ha en fortsatt fin fredagskväll! ♥
 
 
Bild från Tumblr.
 
 

Amelia Nilsson

essiebutton.com, viviannadoesmakeup.com, schoee.blogspot.com, gh0stparties.com: några av mina favoriter, alla är på engelska ;)

Svar: Okej :D Tack!
lissielimelight.blogg.se

2012-09-21 21:36:05
Bim

Förutom de två du redan nämnt är Linda Hallberg grym!!! Lindahallberg.se tror jag hon har? :)

Svar: Ja, hon är duktig hon med, jag följde hennes blogg förut :D borde kanske göra det igen, haha.. vet inte varför jag slutade?
lissielimelight.blogg.se

2012-09-22 00:22:49
claudia

Så himla snygga naglar!

Svar: Haha, ja visst är dom? Blev lite sugen på att prova något liknande själv faktiskt :]
lissielimelight.blogg.se

2012-09-22 13:05:06
http://claudiaia.blogg.se
Johanna s

Är du sugen på dom där naglarna är det bara att ta en sväng förbi mig;)

Svar: Haha, jo.. det är klart
lissielimelight.blogg.se

2012-09-22 13:36:37
http://crazylizard.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback