Long time so see!

Oh my.. Det var minsann ett bra tag sen jag skrev på denna bloggen, men jag kommer med goda nyheter. Jag tänkte att jag lite smått ska börja återuppta mitt skönhetsbloggande här! Efter att igår ha spenderat kvällen hos en kompis som också är ett skönhetsfreak( kanske till och med värre än vad jag är) så insåg jag att : Det är ju det här jag älskar! Varför då inte dela med mig av sånt jag ÄLSKAR att prata/skriva om? :) Så here you go! I'm back, mer eller mindre. Vet inte om någon fortfarande följer den här bloggen, men om ni gör det så tack och bock! Kommer några recensioner på några produkter så småningom, stay tuned :D
 

Amelia

Härligt att se att du är tillbaka igen ;)

Svar: Hihi, tack! :)
lissielimelight.blogg.se

2013-02-10 17:31:34
catarina

I'm here! :D

Svar: Haha aw :D Bra att någon är kvar i alla fall <3
lissielimelight.blogg.se

2013-02-10 18:18:59
http://creatingtoinspire.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback