I am sorry friends

Hej hallå! Ja, jag vet att denna bloggen hamnat lite i skymundan. Och sanningen är att jag inte vet om jag ska behålla den.. Jag har insett att jag nog hellre vill gå tillbaka till min andra blogg och lägga in en skönhetskategori där, för även om jag ÄLSKAR allt som har med skönhet att göra så har jag inte så mycket att skriva om, och när jag väl har det så lägger jag ned hela min själ i det inlägget. Så blir nog mest troligt att säga hejdå till denna bloggen. Skulle dock vara kul att höra vad ni tycker jag ska göra, för är väldigt kluven angående det här. Kram!
 
Bild; Tumblr

Alexandra Johansson

Jag tycker massor om den här bloggen.:(

Svar: Åh, tack. vad snällt! Men jag skriver nästan aldrig :/<3
lissielimelight.blogg.se

2012-10-31 23:26:52
http://atypi.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback