Onsdag 24/10

 
 
 
Dagens look! Har inte sminkat mig på typ 2 veckor innan idag, har varit för lat + att jag HATAR min foundation. Ni vet den jag köpte för ett tag sen? "Facefinity" från Maxfactor. KÖP DEN INTE! Den är hemsk. Mina sämsta spenderade pengar, helt klart.

Sofie

Åh det är så svårt det där med att hitta rätt foundation, en enda djungel alltså .. Finis!

Svar: Jaa verkligen! Jag tror jag kommer gå tillbaka till min älskade tikei mineralfoundation, även om det känns lite dumt att använda puderfoundations nu när det börjar bli kallare ute :s Men det är den enda som typ funkar på mig!
lissielimelight.blogg.se

B

För DIG ja! Jag tycker den fungerar asbra jag :)!

Svar: Haha ja det är klart! Men för mig funkade den inte alls :S
lissielimelight.blogg.se

2012-10-24 17:05:40

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback