Äntligen var den igång!

Då var min första skönhetsblogg startad! Snälla Camilla har fifflat ihop denna snygga design åt mig som jag älskar!
Enkel och stilren, precis som jag vill ha det :) Tack än en gång, blir alltid lika nöjd med dina designer!!
 
Denna blogg kommer att rikta in sig på allt som har med skönhet att göra, och det är precis vad jag älskar att skriva om. Så jag kommer förmodligen spendera en hel del tid på denna bloggen, vilket jag hoppas uppskattas!
 
Tänkte köra igång på riktigt ikväll, med ett "mina favoriter"-inlägg, vad säger ni om det?
Hoppas att många läsare från min gamla blogg har hängt med hit, men även nya. För nu kör vi! :) ♥
 
Följ min blogg med Bloglovin
 
 
 

Camilla

glad att du gillar den!! :*

Svar: Jadå :D
lissielimelight.blogg.se

2012-09-05 11:55:31
http://ihateyourcrew.blogg.se/
Sofie

Gryymt :)

Svar: Yees! :D Tror det här kan bli riktigt bra!
lissielimelight.blogg.se

tove

Jag kommer följa din blogg ;)

Svar: Åh :D Vad glad jag blir!
lissielimelight.blogg.se

catarina

åh vilken trevlig liten blogg du skaffat dig, hihi!

Svar: Åh, tack snälla du! :]
lissielimelight.blogg.se

2012-09-06 08:28:49
http://creatingtoinspire.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback