Räddaren i nöden

Förlååt för det långa uppehållet! Orsaken är som jag har sagt att jag inte mått så bra, men börjar äntligen må bättre. För tillfället söker jag efter en bra foundation online..(fortfarande!!) Hur svårt kan det vara?!  Har kollat runt överallt efter nån som skulle kunna passa min känsliga kombinationshy som har en tendens att få finnar hela tiden, men det är inte lätt.
 
De senaste dagarna har min hy bestämt sig för att strejka ännu mer än vanligt, så nu gör i princip hela ansiktet ont pga. mina finnar. Usch! Nä.. får hoppas att det bara beror på att jag bytt ppiller nyligen & att det blir bättre snabbt! Tills vidare använder jag min räddare i nöden i kampen mot finnar: Super spot remover från Origins som jag skrev om här! Har sen jag köpte denna lilla flaska insett att det är en produkt jag inte kan vara utan, så fort jag inte hittar den så får jag panik. Hehe!

Har ni någon superprodukt som ni inte kan vara utan? 

Alma

Tandkräm är en superprodukt! blir jätteirriterad om jag inte hittar den. Den ska nämligen användas både morgon och kväll!

Svar: Haha!
lissielimelight.blogg.se

2012-09-14 00:06:23
http://almalindstrom.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback