Vem är Lissie?

 
För mina nya läsare som inte läser min personliga blogg tänkte jag bara snabbt presentera mig så ni vet vems blogg det är ni läser, haha. Jag är en 19 årig tjej som bor i Skellefteå, Västerbotten. Är uppväxt här, och både älskar och hatar denna håla (alla som bor i en mindre stad vet vad jag menar). Mitt riktiga namn är Lisette, men Lissie har varit mitt "internet-smeknamn" länge nu. Jag tog studenten nu i sommar och är för tillfället arbetslös (eller ja, arbetssökande.. bara för att låta lite mer engagerad).
 
Min stora hobby är smink och allt som har med skönhet att göra, just därför startade jag denna bloggen. Så att jag kan få dela med mig av det jag tycker är allra roligast att skriva om! Även fast jag älskar smink så kan jag erkänna att jag faktiskt njuter av de dagar där man inte behöver sminka sig & bara kan vara, därav bild nummer två. Haha, osminkad och med en tekopp i högsta hugg! Det är väl oftast så man ser mig,haha! Antingen det eller mysandes med mina katter, ohyes.. jag är en crazy cat lady ;) Senare i år/början av nästa år funderar jag och min pojkvän på att flytta söderut till hans hemtrakter för att jobba, även tankar om att gå en make up artist- utbildning har poppat upp. Men vi får se vad som händer i framtiden, men det vore onekligen en dröm som gick i uppfyllelse! ♥
 
Jag hoppas att ni fått er en liten aning om vem jag är, och att ni tar och börjar kommentera mina inlägg. Är jätteglad för den respons jag fått än så länge och vore jättekul om fler av er vågade säga vad ni tycker :) Kram!
 

Linda Johansson

härlig tjej du verkar vara!
hihi och du är så fin!

Svar: Åh! Vad gullig du är :] Tack så mycket! <3
lissielimelight.blogg.se

2012-09-09 23:04:30
http://linndajohansson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback